Közeleg az első félév vége
2019. január 28. írta: Katusart

Közeleg az első félév vége

Nagyon eltűntem...bevallom kicsit húzós baba mellett suliba járni, készülni az órákra (decemberig még rácsvédő megrendeléseim is voltak) és emellett még a háztartást is kézben tartani - de mégis nagyon örülök, hogy szeptemberben belevágtam.

Szerintem a legjobb iskolát sikerült kiválasztanom, a Stílusházban minden feltétel adott hogy szakmailag alaposan felkészült lakberendező váljék belőlem. Anno azért választottam ezt a sulit, mert itt a legmagasabb az óraszám, profi szakemberekből áll az oktatói gárda és az oktatás projektalapon, gyakorlat centrikusan folyik - és ez nem csak jól hangzik hanem így is van :-)

Miután a múlt héten elkészültem a féléves feladattal, és átnéztem a szemeszter során készített munkákat, szinte hihetetlennek tűnik, hogy ilyen sokra jutottam ennyi idő alatt (szinte a nulláról kezdtem) - ehhez persze kellett a lelkesedésem a szorgalmam és a kitartásom, de a suli támogató légköre nélkül nem ment volna.

Mi volt a feladat? 

Az első lakberendezés órák egyikén megkaptuk egy új építésű társasházi lakás "üres" alaprajzát, a feladat az volt, hogy készítsünk rá 4 tervet, 2 nappali + 2 szobás és két nappali+ 1 szobás lakást álmodva a térbe, úgy mindegyikből legyen nyitott és zárt közlekedési rendszerű verzió is. Az órákon folyamatosan konzultáltunk ahogy alakultak az alaprajzok, közben rajz és grafika órán a megjelenítésen dolgoztunk, szintén folyamatos támogatás, iránymutatás mellett. 

Ezek a munkák születtek:

nappali_2_szobas_nyitott_1.jpg

nappali_2_szobas_zart_1.jpg

nappali_1_szobas_nyitott_1.jpg

nappali_1_szobas_zart_1.jpg

A "szakmai zsűritől" már megkaptam az értékelést ami megerősített abban hogy jó úton járok, ti mit gondoltok a munkáimról?

Két lakáshoz kollázs is készült, kitaláljátok, melyikek azok?

A: kollazs_z1.jpg

B:

kollazs_ny2.jpg

Emellett volt műszaki rajz óránk is, ott a saját lakásunk felmérése és léptékhelyes rajzának felszerkesztése volt a feladat, azt is szerettem csinálni, még várom az eredményt hogy hogyan sikerült. 

Még hátravan holnap két írásbeli teszt, úgyhogy folytatom a tanulást, míg Alex szunyókál. Egyébként ő is segített :-D

img_1488.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://katusa.blog.hu/api/trackback/id/tr8414593706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása