Horgolt dekorációk újrahasznosított pamutból
2021. október 15. írta: Katusart

Horgolt dekorációk újrahasznosított pamutból

Interjú SzivárványMamival

Botos-Bessenyei Tímeát egy vállalkozói Facebook csoportból ismerem (ilyenkor hálát adok a közösségi médiának, hiszen annyi jó emberi kapcsolatot köszönhetek neki).
Ő volt az első, aki beszállt az általam szervezett nyereményjátékba, amiért nagyon hálás vagyok. Timi anyukaként mert váltani és építette fel a vállalkozását - ahogy én is, fogadjátok szeretettel a vele készült interjút. 

szivarvanymami.jpeg

Mióta készítesz horgolt tárgyakat? 

A SzivárványMami márka már 5 és fél éve megszületett. Akkor még kisebb figurákat, babákat, játékokat készítettem, gyerekszoba dekorációkat 4 éve készítek. Eleinte pólófonalat használtam, mára már csak zsinórfonalból készült termékek vannak nálam.

Miért pont gyerekszoba kiegészítőkkel foglalkozol?

Saját igény alapján kezdtem készíteni gyerekszoba dekorációkat. Amikor a gyermekeim kicsik voltak nem találtam az elképzelésemnek megfelelő stílusú szőnyeget, tárolókat. Szerettem volna természetes anyagokkal körülvenni, környezettudatosságra nevelni őket. Ekkor ébredtem rá miért is ne készíthetném el én ezeket a kiegészítőket. Később egyre több visszajelzést kaptam kismamáktól, anyukáktól, hogy nem vagyok egyedül ezzel az igénnyel.
jungel-tarolok-scaled.jpg

Már az elejétől tudtad, hogy vállalkozóként szeretnéd majd csinálni? Hogyan született a webáruház?

Igen. Már gyerekkoromban is ezt a példát láttam hiszen a szüleim is vállalkozóként teremtették meg a betevőt. A gyerekek születése után nem szerettem volna oda vissza menni dolgozni, ahonnan eljöttem. Nyughatatlan típus vagyok, mindig is voltak/vannak terveim.

A webáruház gondolata akkor fogalmazódott meg bennem amikor már voltak fix termékeim, kollekcióim pl: macis szőnyeg hozzá illő macis tárolóval vagy az őzikés szett, ami 2 db tárolót es egy csillagpárnát tartalmaz és ezeket folyamatosan rendelték az anyukák. Illetve amikor a harmadik gyermekemmel voltam várandós, egyszerűbbnek láttam automatizálni a folyamatot, hiszen tudtam hogy pici baba mellől nem lesz időm az üzenetekre válaszolni.

Honnan merítesz inspirációt az új termékekhez?

Nagyon sok mindenből tudok meríteni. A vásárlói visszajelzésekből a legtöbbször, de volt már olyan is amikor egy magyar babatextil termékeket készítő márkánál láttam meg egy anyagot amiből megszületett egy figurás tároló. Persze nem mehetek mindig a saját fejem után, figyelem a piaci igényeket is.

Fontos szempont számodra a fenntarthatóság?

Igen nagyon fontos. A termékeim alapanyaga újrahasznosított textilből készül. Nem csak hogy 100% pamut, de mosható is, ami egy kisgyerekes család életében nagyon fontos szempont. A szőnyegek és tárolók is zsinór fonalból készülnek. Pontosan azért választottam ezt a fonalat mert minősége mindig állandó, színe nem kopik ki a használat során, örök életre szólnak.
napsugar.jpeg

Mik a terveid a következő 1 évre?

Hamarosan legkisebb gyermekem is elkezd közösségbe járni, így felszabadul a napom java része. Éppen ezért már egy jó ideje tudatosan képzem magam vállalkozási ismeretek terén. Későbbiekben teljes odaadással szeretnék foglalkozni a márkámmal. Minél több családdal szeretném megismertetni a SzivárványMami filozófiáját és azt hogy miként is könnyíthetik meg a termékeim a mindennapjaikat.

Filozófiám: a gyerekeket kicsi koruktól fogva neveljük környezettudatosságra, vegyük körül őket természetes anyagokkal és ösztönözzük őket az önállóságra.

Hiszen önálló gyermek=boldog szülő!

montessori-natur-bezs-basic-szonyeg.jpg

Ha szeretnél ilyen csodás és minőségi kiegészítőket a gyerekszobába, keresd fel Timi webáruházát, ha pedig jól jönne egy kis segítség a gyerekszoba berendezéséhez, keress elérhetőségeimen!

A bejegyzés trackback címe:

https://katusa.blog.hu/api/trackback/id/tr8016721940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása