Vázák paradicsomos üvegből
2018. március 01. írta: Katusart

Vázák paradicsomos üvegből

diy_turkiz_vaza.jpg

Ez a történet az esküvőmig nyúlik vissza (2016 nyara). Én terveztem a dekort, amit nem tudtam saját kezűleg előállítani, azt megcsináltattam. Így volt ez az asztalokra kerülő vázákkal is, amiket türkiz színben álmodtam meg...az esküvő előtt két nappal mentünk értük, viszont a végeredmény egyáltalán nem az volt, amire számítottam. 

Elkeseredés helyett gyorsan megoldást kerestem :-) szereztünk paradicsomos üvegeket a Metróból majd elrohantam a hobbi boltba hogy találjak valami festéket, ami passzol az elképzelésemhez. A Pentart krétafesték spray-ére esett a választásom, gyönyörű türkiz árnyalatot találtam, vettem hozzá alapozót is, hogy jobban tapadjon az üveg felületre.

Aztán irány haza és nekiestem a munkának. Először is alaposan elmostam az üvegeket, majd száradás után következett az alapozás. Miután az alapozóréteg megszáradt, következett a színre fújás - mindezt az aprócska franciaerkélyemen adtam elő, akkor még mit sem sejtve a festékspray-használat rejtelmeiről...így volt mit takarítanom utána. 

Munka közben:

13413513_1090975174279249_1109830322855250025_n.jpg

 

Itt pedig a végeredmény, profi fotósaink által megörökítve:

kata-zsolt-eskuvo-web-011.jpg

A vendégeknek annyira tettszett, hogy volt aki vitt is haza belőle emlékbe :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://katusa.blog.hu/api/trackback/id/tr4013722572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása